Lippujuhlan marssi ke 2.6. klo 18:00

Järjestämme ennakkoon lippujuhlan päivän kunniaksi jalkamarssin keskiviikkona 2.6. klo 18:00 alkaen.

Ajankohta

ke 2.6. - ke 2.6.2021

Pakilantie 124, 00670 Helsinki

Katso sijainti kartalta

Lippujuhlan marssi ke 2.6. klo 18:00

Kesäterveiset Sipoon Reserviläisille ja Reserviupseereille!

Järjestämme ennakkoon lippujuhlan päivän kunniaksi jalkamarssin keskiviikkona 2.6. klo 18–20.

Marssi kunnioittaa 4.6. pidettävää lippujuhlan päivää. Yhdistys haastaa kaikki jäsenet osallistumaan marssille. Marssin pituus on noin 10 km.

Varusteiksi suositellaan: säänmukainen ulkoiluasustus ja kengät (maastoasua M62/M91/M05 on käytetty yleisesti), juomapullo tai juomarakko sekä riittävästi vettä suoritteeseen nähden. Kantoväline lisää harjoituksen vaativuutta.

Marssi järjestetään Paloheinän ulkoilureiteillä. Marssilla kuljemme vaihtelevassa maastossa, jossa luonto on monimuotoista ja elämyksellistä. Marssiin kannattaa varata 2 tuntia.

Marssin järjestää Sipoon Reserviläiset, urheiluvastaava Mika Helin.

Ilmoittautuminen suotava, mutta vapaaehtoinen. Jokainen osallistuu marssille koronaturvallisuus huomioiden.

Kokoontuminen ja lähtö: Paloheinän ulkoilumaja.

Tervetuloa!

Terveisin Sipoon Reserviläiset ry