Veteraanikeräys

ma 5.12. - ma 5.12.2022

Klo 9 -19

Nikkilän S-market

Sotiemme veteraanit on Sotainvalidien Veljesliiton, Suomen Sotaveteraaniliiton, Rintamaveteraaniliiton ja Kaatuneitten Omaisten Liiton yhteinen järjestö, joka kerää varoja sotiemme veteraaneille, heidän puolisoilleen ja leskilleen. Tuotto käytetään Sipoon veteraanien, heidän puolisoidensa ja leskiensä elämän helpottamiseen. Tavoitteena on auttaa iäkkäiden kunniakansalaisten selviytymistä arjessa ja lievittää heidän yksinäisyyttään. Erityisesti sotiemme naiset tarvitsevat apua, mutta myös veteraaneja tuetaan lääkkeiden, silmälasien ym. hankinnassa.

Keräys suoritetaan yhden / kahden kerääjän voimin noin tunnin vuoroissa , riippuen osallistuja määrästä Nikkilän S-Marketilla, kyseessä arkipäivä mutta mikäli mahdollisuutta osallistua myös päiväaikaan niin aina parempi. Tarkemmat kellon ajat ym . selviävät kun tiedetään osallistujen määrä.

Varustus; siviilivarustus tai maastopuku, keräysliivi, keräyslipas

Ilmoittautumiset: Ilmoita osallistumisesi ja aikaväli ( esim klo 09 – 19 välillä) 30.11. 2022 mennessä Jarille / jari.sartimo@kolumbus.fi / 040 8495 389

Ilmoittaudu tapahtumaan